موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-08بين الملل

تفاوت آپارتاید آفریقای جنوبی و اسراییل از زبان ماندلا


نوه نلسون ماندلا با تاکید بر اهمیت گزارش سازمان عفو بین الملل در خصوص آپارتاید رژیم صهیونیستی گفت که تنها تفاوت اساسی میان آپارتاید در آفریقای جنوبی و اسراییل در شدت وحشیگری و ظلم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان عفو بین الملل هفته پیش در گزارشی با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی از سیاست آپارتاید علیه فلسطینیان، از آن به عنوان نظام وحشیانه و نقض آشکار حقوق بشر یاد کرد.

این گزارش هرچند خشم صهیونیست ها را برانگیخت و اقدامات علیه این سازمان را آغاز کردند، اما با استقبال جنبش های جهاد اسلامی و حماس و همچنین تشکیلات خودگردان فلسطین همراه شد.

ماندلا ماندلا نوه نلسون ماندلا، رهبر آفریقای جنوبی و رییس جمهور اسبق آن، بر اهمیت گزارش سازمان عفو بین الملل در خصوص سیاست آپارتاید اسراییل علیه فلسطینی ها تاکید کرد و گفت که این گزارش موید آپارتاید بودن اسراییل است.

  وی به عنوان یک فعال حقوقی ضد آپارتاید در گفت وگو با پایگاه خبری عربی 21 ، تصریح کرد که آپارتاید در اسراییل همان آپارتایدی است که در آفریقای جنوبی دنبال شد و تنها تفاوت بین آنها تنها درجه شدت آن است.

وی در خصوص نقش نهادهای سازمان ملل نیز گفت: تعهد یک چیز است و واقعیت و اجرا چیز دیگری است، به ویژه اگر بودجه این سازمانها قطع شود، همانطور که در مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت آپارتاید آفریقای جنوبی و اسراییل از زبان ماندلا

تفاوت آپارتاید آفریقای جنوبی و اسراییل از زبان ماندلا