مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-08سياسي

رسیدگی به 210 پرونده فاقد پروانه ساختمانی مربوط به منطقه 22


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر از رسیدگی به 210 پرونده فاقد پروانه ساختمانی مربوط به منطقه 22 خبر داد و گفت: مقرر شد پس از رسیدگی توسط کارگروه های مربوطه برای آن ها پروانه صادر شود.

- ، مهدی عباسی در حاشیه برگزاری چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران در خصوص پرونده های فاقد پروانه ساختمانی منطقه 22 گفت: امروز 210 پرونده برای منطقه 22 رسیدگی شد و توافقاتی که فاقد پروانه ساختمانی بودند به دلیل اینکه در ضوابط طرح تفصیلی آنجا تغییراتی ایجاد شده بود، پروانه ساختمانی به آن ها اختصاص پیدا نکرده بود.

رییس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: در این مصوبه که تمدید مصوبه قبلی با برخی تبصره هایی بود که به آن اضافه شد، مقرر شد که این 210 پرونده پس از رسیدگی توسط کارگروه های مربوطه برای آن ها پروانه صادر شود.

وی با بیان اینکه عوارض ساختمانی شامل عوارضی است که مربوط به اجرای پروژه ساختمانی می شود، اظهار کرد: در نتیجه عوارض یک موضوع مجزایی از آن توافق در خصوص 70 درصد زمین هااست.

آن دست از پروانه هایی که حقوق تثبیت شده دارند و در شهرداری مراحل آن پیش رفته و پرداخت هایشان به طور کامل انجام شده، قرار شد که اگر در کارگروه مربوطه با موارد اینچنینی مواجه شدند، مجدداً از شورا استعلام بگیرند و در خصوص آن ها تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 210 پرونده فاقد پروانه ساختمانی مربوط به منطقه 22

رسیدگی به 210 پرونده فاقد پروانه ساختمانی مربوط به منطقه 22