مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-08سياسي

تجدید میثاق وزیر تعاون با آرمان های امام خمینی(ره)


وزیر و کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

- ری- وزیر و کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح سه شنبه و همزمان با چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه شماری از معاونان، مدیران کل و کارکنان ستادی وزارت با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با آرمان های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

حجت ا لله عبدالملکی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز برای بازخوانی ارزش های والا و مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در این مکان نورانی حاضر شده این اظهار داشت: این حضور به منظور تجدید میثاق و پیمانی دوباره با معمار کبیر انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق وزیر تعاون با آرمان های امام خمینی(ره)

تجدید میثاق وزیر تعاون با آرمان های امام خمینی(ره)