مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-08اقتصادي

پیشرفت 80 درصدی طرح بهارستان در دیواندره


مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره با اشاره به پیشرفت 80 درصدی طرح بهارستان در این شهرستان گفت: از 41 روستای مورد هدف برای اصلاح تجهیزات شبکه درسال جاری تاکنون این طرح در 32 روستا به طور کامل اجرا شده است.

- عطاالله میرزایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طول شبکه فشار ضعیف هوایی در شهرستان دیواندره 529 کیلومتر است که 123 کیلومتر آن شهری و 406 کیلومتر آن نیز در حوزه روستایی قرار دارد.

میرزایی با اشاره به اینکه شبکه فشار ضعیف شهری شهرستان دیواندره در خرداد ماه امسال به طور کامل به کابل خودنگهدار تبدیل شد، افزود: از مجموع 406 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی سطح روستاهای این شهرستان تاکنون در این بخش نیز بیش از 120 کیلومتر آن اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح و بهسازی شبکه برق در روستاها جهت تامین برق مطمئن و پایدار همچنان تداوم دارد، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از مجموع 41 روستای مورد هدف برای اجرای طرح بهارستان در دیواندره، شبکه توزیع برق 32 روستای استان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 561 میلیون تومان اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره با تاکید بر اینکه طرح بهارستان در شهرستان دیواندره از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است، اظهار کرد: مقرر است تا پایان سال جاری اجرای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصدی طرح بهارستان در دیواندره

پیشرفت 80 درصدی طرح بهارستان در دیواندره