مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-08سياسي

افشای هزینه صدها هزار دلاری پلوسی برای استفاده از جت های خصوصی


براساس اسنادی از کمپین انتخاباتی رییس مجلس نمایندگان آمریکا، نانسی پلوسی حدود 500 هزار دلار برای استفاده از هواپیماهای جت خصوصی هزینه کرده و این در حالیست که خودش رهبری هیات آمریکایی در نشست تغییرات اقلیمی گلاسکو را بر عهد داشت.

- براساس اسنادی از کمپین انتخاباتی رییس مجلس نمایندگان آمریکا، نانسی پلوسی حدود 500 هزار دلار برای استفاده از هواپیماهای جت خصوصی هزینه کرده و این در حالیست که خودش رهبری هیات آمریکایی در نشست تغییرات اقلیمی گلاسکو را بر عهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کمپین انتخاباتی نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا بر اساس اسناد مربوط به این کمپین که نزد کمیسیون انتخاباتی فدرال آمریکا ثبت شده، حدود 500 هزار دلار پول به جهت استفاده از هواپیماهای جت خصوصی ارائه شده از سوی یک شرکت خصوصی ایالت ویرجینیای این کشور تحت عنوان Advanced Aviation Team خرج کرده است.

طبق این اسناد کمپین انتخاباتی نانسی پلوسی، در فاصله بین ماه های اکتبر 2020 تا دسامبر 2021، مبلغ 489 هزار و 164 دلار برای در اختیار گرفتن جت های خصوصی آن هم به رغم اینکه مساله تغییرات آب و هوایی را تهدید موجودیتی زمان ما خوانده، و هیات اعزامی کنگره آمریکا به کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل در شهر گلاسکوی اسکاتلند را رهبری کرد، صرف کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای هزینه صدها هزار دلاری پلوسی برای استفاده از جت های خصوصی

افشای هزینه صدها هزار دلاری پلوسی برای استفاده از جت های خصوصی