مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-08ورزشي

صدرنشینی شیمیدر در گروه G لیگ دسته اول بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم دیدارهای دور رفت از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور در گروه G را با صدرنشینی پشت سر گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم های شیمیدر قم، عقاب تهران و خانه بسکتبال اسلامشهر در گروه G مرحله دوم مسابقات فصل 1401 – 1400 لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران، بازی های دور رفت این مرحله را به مدت سه روز به میزبانی شیمیدر در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار کردند.

شیمیدر قم پس از شکست ناباورانه 85 بر 83 مقابل خانه بسکتبال اسلامشهر، در دومین بازی خود به مصاف تیم عقاب تهران رفت و سرانجام با نتیجه 77 بر 70 حریف خود را شکست داد تا با احتساب یک برد و یک باخت مجموعا 3 امتیازی شده و به لطف پیروزی در بازی رو در رو مقابل عقاب، صدرنشین گروه G شود.

در مسابقه شیمیدر قم و عقاب تهران، کوارتر نخست با حساب 19 بر 18 به نفع شیمیدر تمام شد و کوارتر دوم را نیز شیمیدر 19 بر 11 برد تا شاگردان امید موحدنژاد نیمه نخست را 38 بر 29 به نفع خود تمام کنند، در کوارتر سوم نیز شیمیدر 25 بر 23 به برتری رسید ولی کوارتر چهارم را عقاب 18 بر 14 برد.

در این گروه هر سه تیم دارای یک برد و یک باخت هستند و تفاضل گل شیمیدر و عقاب نیز در عدد 5 برابر است، ولی با توجه به برتری شیمیدر در برابر عقاب تهران، شاگردان امید موحدنژاد دیدارهای دور رفت را با صدرنشینی به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی شیمیدر در گروه G لیگ دسته اول بسکتبال

صدرنشینی شیمیدر در گروه G لیگ دسته اول بسکتبال