مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-08سياسي

تخلیه 48 ساعته سیلاب اخیر کنارک/سیل سال 98 پس از 2 هفته از شهر خارج شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: اقدامات تیم واکنش سریع در کنار فعالیت نیروها و سازمان های بومی با هماهنگی وزیر نیرو سبب شد تا در کمتر از 48 ساعت سیلاب ایجاد شدذه در خانه و معابر کنارک تخلیه شود.

- محمدرضا بختیاری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به مدیریت سیلاب اتفاق افتاده در جنوب شرق کشور اظهار داشت: زمانی که امسال سیل در شهر کنارک اتفاق افتاد، وزیر نیرو به عنوان نماینده رییس جمهور در منطقه حاضر شد و همان شب اول حضور به آبفای تهران دستور داد تا اکیپ واکنش سریع از آبفای تهران به منطقه اعزام شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در بیان اقدامات این شرکت پس از دستور وزیر نیرو برای حضور در منطقه سیل زده کنارک گفت: پس از دستور وزیر نیرو 50 نفر نیروی متخصص به همراه 50 پمپ آب با انگیزه کامل آماده و ساعت 6 صبح با 2 پرواز توسط هواپیماهای ترابری به منطقه اعزام شد.

*حضور 50 پمپ تخلیه آب در کنارک بختیاری ضمن اشاره به همکاری سپاه پاسداران به منظور انتقال تجهیزات و نیروهای واکنش سریع به منطقه کنارک گفت: بلافاصله پس از اعزام شدن شاهد این بودیم که همه شهر زیر آب بود و سیل به خانه های مردم وارد شده بود.

وی در تشریح اقدامات تیم واکنش سریع آبفای تهران در کنارک افزود: عملیات تخلیه سیلاب کنارک در 2 بخش تخلیه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه 48 ساعته سیلاب اخیر کنارک/سیل سال 98 پس از 2 هفته از شهر خارج شد

تخلیه 48 ساعته سیلاب اخیر کنارک/سیل سال 98 پس از 2 هفته از شهر خارج شد