مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-08اقتصادي

پای چینی ها به زباله مازندران باز می شود/ تولید برق از زباله


مشاور ویژ وزیر کشور از آمادگی بزرگترین شرکت چینی برای تبدیل زباله های شهری مازندران و انرژی برق خبر داد و گفت: این طرح در قالب تهاتر نفت صورت می گیرد.

- ، محمد حسن جابری انصاری صبح سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت مسکن با اشاره به اینکه زباله های شهری یکی از مهمترین مشکلات مازندران به شمار می رود، گفت: ظرف سه سال آینده می توانیم زباله های شهری و روستایی استان را مدیریت و حل وفصل کنیم.

وی افزود: بزرگترین شرکت چین آمادگی دارد تا زباله های شهری مازندران را به برق تبدیل کند و از بازمانده های زباله برای کود مزارع و درختان بهره برد و زمینه آن فراهم شده است.

وی گفت: با تهاتر و فروش نفت به این شرکت چینی، موضوع زباله و پسماند مازندران کمتر از سه سال حل وفصل می شود و این دستور در راستای مصوبه کمیته تهاتر انجام می شود و شاهد ورود شرکت های خارجی دارای تکنولوژی به این موضوع خواهیم بود.

انصاری با اظهار اینکه هم اکنون در بیرجند یک شرکت وجود دارد که اماده تبدیل زباله به کود است، افزود: همچنین با استفاده از توانمندی های داخلی نیز موضوع زباله مازندران را حل کرد.

مشاور وزیر کشور یادآور شد: می توان با استفاده از ظرفیت تهاتر، نفت بدهیم و خدمات دریافت کنیم و بتوانیم مشکلات خود را حل وفصل کنیم و اکنون این آمادگی در کشور وجود دارد و وزارت کشور تلاش می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای چینی ها به زباله مازندران باز می شود/ تولید برق از زباله

پای چینی ها به زباله مازندران باز می شود/ تولید برق از زباله