مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-08سياسي

کاهش 25 درصدی فرار از سربازی در چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری از کاهش 25 درصدی فرار از خدمت سربازی در استان خبر داد و گفت: طرحی برای اعطای تسهیلات در راستای بازگشت سربازان به سنگر خدمت برای اولین بار در چهارمحال و بختیاری کلید خورده است.

- عباس مانیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح بر اساس اصل 172 قانون اساسی وظیفه رسیدگی به جرائم خاص نظامی و انتظامی را دارد که از جمله وظایف این سازمان پیشگیری از وقوع جرم در میان نظامیان است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری شاهد کاهش 25 درصدی فرار از خدمت وظیفه بوده ایم و در سایر جرائم نیز کاهش چشمگیری داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری مبدا طرح بازگشت به سنگر خدمت سربازی در کل کشور بود که با اجرای این طرح تسهیلاتی برای سربازان فراری از خدمت اندیشیده شده که بدون کیفر و با مجازاتی خفیف به یگان خدمتی خود بازگردند که لازم است این موضوع اطلاع رسانی گسترده شود.

مانیان تصریح کرد: از دیگر طرح هایی که در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته اعطای مرخصی های تشویقی برای محبوسین نیروهای نظامی با حفظ جزء قرآن کریم است به طوری که یکی از زندانیان با حفظ کامل قرآن از زندان آزاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی فرار از سربازی در چهارمحال و بختیاری

کاهش 25 درصدی فرار از سربازی در چهارمحال و بختیاری