مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-08بين الملل

رایزنی بغداد و اربیل درباره همکاری ارتش عراق و پیشمرگ ها


هیأتی عالی رتبه از وزارت دفاع عراق در جریان دیدار با معاون وزارت پیشمرگ آخرین تحولات در خصوص کمک ها و هماهنگی بین ارتش و پیشمرگ، راه های مقابله با تروریست های داعش و حل مشکلات اداری و فنی بین دو طرف را مورد بررسی قرار داد.

- هیأتی عالی رتبه از وزارت دفاع عراق در جریان دیدار با معاون وزارت پیشمرگ آخرین تحولات در خصوص کمک ها و هماهنگی بین ارتش و پیشمرگ، راه های مقابله با تروریست های داعش و حل مشکلات اداری و فنی بین دو طرف را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شفق نیوز، دفتر رسانه ای وزارت پیشمرگ با صدور بیانیه ای اعلام کرد، سربست لزکین، معاون وزارت پیشمرگ با جبار ثجیل مطلق الحیدری، دبیرکل وزارت دفاع عراق، قیس محمد العامری، مدیرکل بودجه و برنامه ها و طلال جارو، معاون مدیرکل تسلیحات و تجهیزات وزارت دفاع عراق دیدار کرد.

در این نشست که جبار یاور منده، دبیرکل وزارت پیشمرگ، جمال محمد، رییس ستاد، مشاور عالی نظامی و مدیر هماهنگی و ارتباطات نیز حضور داشتند، آخرین تحولات در خصوص کمک ها و هماهنگی بین ارتش عراق و نیروهای پیشمرگ، چگونگی مقابله با تروریست های داعش و حل مشکلات اداری و فنی بین دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی بغداد و اربیل درباره همکاری ارتش عراق و پیشمرگ ها

رایزنی بغداد و اربیل درباره همکاری ارتش عراق و پیشمرگ ها