مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-08سياسي

بیانیه گرامیداشت حماسه عملیات والفجر 8


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با گرامیداشت بیستم بهمن ماه سالروز عملیات راهبردی و غرورآفرین والفجر 8 در سال 1364، این عملیات را صحنه نمایش اشراف و تسلط اطلاعاتی رزمندگان اسلام و غلبه قدرت طرح ریزی و تصمیم گیری فرماندهان جبهه خودی برای اجرای عملیات .

- بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با گرامیداشت بیستم بهمن ماه سالروز عملیات راهبردی و غرورآفرین والفجر 8 در سال 1364، این عملیات را صحنه نمایش اشراف و تسلط اطلاعاتی رزمندگان اسلام و غلبه قدرت طرح ریزی و تصمیم گیری فرماندهان جبهه خودی برای اجرای عملیات های موفق علیه جبهه دشمن در جنگ تحمیلی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ابتدای این بیانیه آمده است: عملیات والفجر 8 که با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا(س) و با هدف آزادسازی شهر استراتژیک فاو به منظور قطع ارتباط رژیم بعثی صدام با خلیج همیشه فارس انجام شد، طولانی ترین عملیات دوران 8 سال دفاع مقدس به شمار می رود که دستاوردهای بزرگ و تأثیرات شگرفی در روند ادامه موفقیت های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی را به همراه داشت.

در ادامه این بیانیه، اشراف اطلاعاتی و تعیین کننده رزمندگان اسلام بر وضعیت دشمن در زمینه های مختلف و به ویژه قدرت تصمیم گیری فرماندهان از طرح ریزی تا اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گرامیداشت حماسه عملیات والفجر 8

بیانیه گرامیداشت حماسه عملیات والفجر 8