مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-08اقتصادي

بهره برداری از 596 فرصت شغلی حوزه کشاورزی به مناسبت دهه فجر در یزد


دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر یزد با اشاره به اهمیت ایجاد 596 فرصت شغلی در حوزه کشاورزی استان، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده امسال 66 پروژه ثبت شده کشاورزی به ارزش تقریبی 3 هزار و 120 میلیارد ریال در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدمهدی دهستانی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران استان حاضر شد و با اشاره به اهمیت طرح های در دستور کار این سازمان به مناسبت یوم الله دهه فجر، اظهار کرد: پیش بینی می شود با بهره برداری از این پروژه ها برای 596 نفر به طور مستقیم ایجاد شغل شود.

وی طرح های قابل بهره برداری امسال جهادکشاورزی را مربوط به زیربخش های کشاورزی نظیر زراعت، باغبانی، آب و خاک و دام و طیور دانست و افزود: شعار امسال وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، جهاد کشاورزی، پشتیبانی از تولید و اقتدار غذایی نامگذاری شده و تمام برنامه ها حول این مهم تدوین و اجرایی می شود.

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان یزد گفت: با توجه به شعار امسال وزارت جهاد کشاورزی، پنج راهبرد اصلی با عنوان های مدیریت واحد تولید و تجارت محصولات کشاورزی، هوشمندسازی کشاورزی، صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی، سرمایه گذاری و دیپلماسی غذایی در دولت سیزدهم تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 596 فرصت شغلی حوزه کشاورزی به مناسبت دهه فجر در یزد

بهره برداری از 596 فرصت شغلی حوزه کشاورزی به مناسبت دهه فجر در یزد