مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-08اقتصادي

مالیات عوارض شماره گذاری سواری عمومی فشار مضاعفی به تاکسیران ها


دیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: به استناد بخشنامه اخیر سازمان امور مالیاتی کشور در قیمت خودروهای تولیدی خودروسازان داخلی منجمله تاکسی ها با افزایش قیمت ناشی از اعمال مالیات عوارض شماره گذاری سواری عمومی مواجه هستیم.

- مـدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: به استناد بخشنامه اخیر سازمان امور مالیاتی کشور در قیمت خودروهای تولیدی خودروسازان داخلی منجمله تاکسی ها با افزایش قیمت ناشی از اعمال مالیات عوارض شماره گذاری سواری عمومی مواجه هستیم.

بـه گزارش ایسنا، مهدی اسماعیل بگی با اشاره به این نکته افزود: طبق استاندارد شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور تنها خودروهای پژو405 دوگانه سوز و سمند EF7 پایه گازسوز موجود در سبد تولیدات گروه خودروسازی ایران خودرو مجوز شماره گذاری برای تاکسی را دریافت می کنند.

این بدین معناست که بر اساس بخشنامه مذکور خودروهایی که در فرآیند نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی بعنوان خودروی جایگزین اختصاص می یابند، متاسفانه نسبت به زمان قبل از ابلاغ اخیر سازمان امورمالیاتی برای شمارگذاری نهایی خودروی جدید با افزایش قیمت میانگین سه میلیون تومانی مواجه شده اند که این اقدام بی گمان فشار مضاعف به این قشر زحمتکش و آسیب پذیر را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات عوارض شماره گذاری سواری عمومی فشار مضاعفی به تاکسیران ها

مالیات عوارض شماره گذاری سواری عمومی فشار مضاعفی به تاکسیران ها