مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 08:522022-02-08پزشكي

به بهانه کرونا سبک زندگی سالم را فراموش نکنید


مصرف مواد غذایی مفید و در کنار آن فعالیت های بدنی سبب می شود که عوامل زمینه ساز بیماری کرونا مانند چاقی، اضافه وزن، - ایسنا/خراسان جنوبی یک کارشناس تغذیه بیان کرد: مصرف مواد غذایی مفید و در کنار آن فعالیت های بدنی سبب می شود که عوامل زمینه ساز بیماری کرونا مانند چاقی، اضافه وزن، فشار خون و دیابت را کنترل کرده و از طریق کاهش این موارد به پیشگیری از ویروس کرونا کمک کنیم.

شادی شورستانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای اینکه به کرونا مبتلا نشویم باید سبک زندگی خود را اصلاح کنیم؛ برای این موضوع باید روی مصرف مواد غذایی کافی و سالم، رژیم غذایی خوب،خواب منظم و مدیریت اضطراب و استرس توجه نشان دهیم چرا که رعایت هر کدام از این موارد در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا موثراند.

وی ادامه داد: رژیم غذایی باید سرشار از آنتی اکسیدان ها، میوه ها، سبزیجات و نیز حاوی ویتامین ها باشد؛ مواد پروتیینی که می توان از آن استفاده کرد مانند تخم مرغ، حبوبات و مغزها و دانه ها بسیار موثر هستند.

این کارشناس تغذیه افزود: علاوه بر داشتن خواب کافی در زمان پاندمی کرونا باید مدیریت استرس و اضطراب نیز داشته باشیم و سعی کنیم ضمن اینکه با آگاهی تمام شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنیم به خود و خانواده مان نیز آموزش دهیم و راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه کرونا سبک زندگی سالم را فراموش نکنید

به بهانه کرونا سبک زندگی سالم را فراموش نکنید