مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 00:372022-02-07سياسي

امروز کتابخانه های عمومی به فرهنگسراهای اجتماعی تبدیل شده اند


مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: امروز کتابخانه های عمومی از فضای سنتی گذشته خود فاصله گرفته و به فرهنگسراهای اجتماعی، آموزشگاه های غیررسمی و دانشگاه های مردمی که بخشی از حاکمیت این نظام است، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: امروز کتابخانه های عمومی از فضای سنتی گذشته خود فاصله گرفته و به فرهنگسراهای اجتماعی، آموزشگاه های غیررسمی و دانشگاه های مردمی که بخشی از حاکمیت این نظام است، تبدیل شده اند.

آیین افتتاح کتابخانه سیار پیک دانایی چهار، طرح های آبادانی و پیشرفت جامع شهرستان باخرز با حضور مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در شهرستان باخرز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، عنوان کرد: امروز برای اداره یک کشور فعالیت فرهنگسراهای اجتماعی و مراکز پاسخگویی به نیازهای دانشی و اطلاعاتی در جامعه یک ضرورت محسوب می شود.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما به کتابخانه نگاهی سنتی باشد، آن را تنها مرکز انباشت و مطالعه کتاب می دانیم اما باعث خوشبختی است که عنوان کنم نگاه مسئولان شهرستان باخرز به کتابخانه ها با تاکید بر جایگاه کتابخانه های عمومی به سمت و سوی تغییر سبک زندگی، روش، اندیشه و واداشتن مردم به تفکر جهت ایجاد یک زندگی سالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز کتابخانه های عمومی به فرهنگسراهای اجتماعی تبدیل شده اند

امروز کتابخانه های عمومی به فرهنگسراهای اجتماعی تبدیل شده اند