مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 23:572022-02-07سياسي

دفتر پستی امیرکبیر ورامین بعد از 12 سال تعطیلی عصر امروز افتتاح شد


دفتر پستی امیر کبیر ورامین مجدد بعد از 12 سال تعطیلی عصر امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، دفتر پستی امیرکبیر شهرستان ورامین عصر امروز با حضور مدیرکل منطقه پستی جنوب تهران و جمعی از مسئولین شهرستان ورامین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد مهدی پپیشقدم مدیرکل منطقه پستی جنوب استان تهران، در حاشیه افتتاح و بازگشایی دفتر پست امیرکبیر ورامین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات پستی بیشتر و تسهیل دردسترستی شهروندان به خدمات موردنیاز دفتر پستی امیرکبیر راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پیشقدم با تاکید بر بازگشایی مجدد این دفتر پستی، افزود: دفتر پستی امیرکبیر که به مدت 12 سال تعطیل شده وساختمان آن بصورت متروکه و بلا استفاده مانده بود ،باز سازی و پس از تجهیز مورد بهره برداری مجدد قرار گرفته و از امروز کلیه خدمات مورد نیاز پستی شهروندان در این دفتر ارائه می شود.

وی با اشاره به برنامه های شرکت پست ،بیان کرد: در راستای سیاستهای شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و افزایش سطح دسترسی عموم شهروندان مراکز تولیدی و خدماتی و کسب و کارهای خانگی در طی سالجاری 5 دفتر پستی در شهرستانهای تحت پوشش اداره کل پست جنوب استان تهران ایجاد و راه اندازی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر پستی امیرکبیر ورامین بعد از 12 سال تعطیلی عصر امروز افتتاح شد

دفتر پستی امیرکبیر ورامین بعد از 12 سال تعطیلی عصر امروز افتتاح شد