مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 23:422022-02-07حوادث

مرگ هولناک کودک 3 ساله و پدر 50 ساله


اجساد مفقودین سقوط پراید به داخل رودخانه در ساری پیدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرانا، بخشدار کلیجان رستاق ساری گفت: اجساد دو سرنشین یک دستگاه پراید که شنبه شب گذشته پس از سقوط به داخل رودخانه در محور ساری - تاکام مفقود شده بودند، پس از 16 ساعت جست و جو پیدا شده است.

آرمان قلی نژاد عصر دیروز افزود: جسد کودک سه ساله پس از 14 ساعت و مرد 50 ساله که پدرش بود پس از حدود 16 ساعت پیدا شده است.

وی با ا ظهار این که جست و جو از ساعت 22 شنبه شب گذشته شروع شده بود، ادامه داد: به دلیل شدت و سرعت جریان آب ناشی از بارندگی های 24 ساعت گذشته و همچنین گل آلود بودن آب، اجساد این قربانیان با فاصله زیاد از محل حادثه پیدا شد.

او گفت: علاوه بر همکاری و مشارکت ناجیان غریق و ماموران آتش نشانی شهر ساری، اهالی روستاهای اطراف هم از زمان وقوع حادثه در صحنه حضور یافتند و در جست و جو و یافتن اجساد کمک کردند.

بر اساس این خبر، طبق اعلام رسمی اورژانس مازندران، یک دستگاه خودروی پراید حوالی ساعت 21 و 30 دقیقه شنبه شب با سه سرنشین در محور تاکام بعد از روستای سرکت نبش پیچ به رودخانه حاشیه این جاده سقوط کرد که یک خانم 40 ساله زخمی و با کمک اهالی و دیگر نیروهای امدادی از داخل آب خارج شد و پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان بوعلی سینای شهرستان ساری انتقال یافت و تا ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ هولناک کودک 3 ساله و پدر 50 ساله

مرگ هولناک کودک 3 ساله و پدر 50 ساله