مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 23:422022-02-07حوادث

زن «بدل انداز» انگشتر سرقتی را بلعید!


زن میان سالی که به همراه دختر 18 ساله اش و با شیوه بدل اندازی طلا سرقت می کردند درحالی با هوشیاری یک طلافروش لو رفتند که زن 50ساله بلافاصله انگشتر سرقتی را بلعید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، چند روز قبل یکی از طلافروشان خیابان رسالت مشهد با پلیس 110 تماس گرفت و از دستبرد بدل اندازی به قاب انگشترهای طلا خبرداد.

در پی دریافت این خبر، بی درنگ گروهی از نیروهای گشت انتظامی با دستور سرهنگ آذریان (رییس کلانتری خواجه ربیع مشهد) عازم طلافروشی شدند و به کنکاش در این باره پرداختند.

متصدی طلافروشی که مردی 45 ساله بود به ماموران انتظامی گفت: مادر و دختری وارد مغازه ام شدند و تقاضای خرید انگشتر کردند من هم طبق معمول قاب انگشترهای طلا را مقابل آن ها گذاشتم تا انگشتر مدنظرشان را انتخاب کنند.

لحظاتی بعد زمانی که من سرگرم رسیدگی به امور دیگر بودم، آن ها قاب انگشترهای طلا را بازگرداندند و با بیان این که هیچ کدام را انتخاب نکرده اند! قصد خروج از مغازه را داشتند اما من در یک لحظه متوجه انگشتر ناشناسی شدم که روی قاب انگشترهای طلا بود و شباهت بسیاری به انگشترهای طلا داشت! قبل از آن که کلید قفل باز کن را بزنم بلافاصله قاب را برداشتم و با دقت به آن نگاه کردم، تازه فهمیدم که فریب خورده ام و مشتریانم با زیرکی خاصی انگشتر بدل را با یکی از انگشترهای طلا جابه جا کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن «بدل انداز» انگشتر سرقتی را بلعید!

زن «بدل انداز» انگشتر سرقتی را بلعید!