مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 23:322022-02-07سياسي

همه سازمان ها پای کار حل مشکلات تولید بیایند


فرماندار اصفهان با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات باید همه سازمان ها پای کار حل مشکلات مردم باشند، گفت: باتوجه به خشکسالی های اخیر، توسعه مجموعه مستقر در منطقه رحیم آباد به نفع مردم این منطقه است و گام های مؤثری در راستای توسعه و رفع مشکلات خاص مجموعه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان با حضور در منطقه رحیم آباد از توابع بخش مرکزی، از منطقه صنعتی آن بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عشق و انگیزه خدمت در مجموعه های مستقر در منطقه رحیم آباد مشهود است، اظهار داشت: عشق و انگیزه برای ایجاد اشتغال و توجه به کارگران در این منطقه کاملا مشهود و شایسته تقدیر است.

احمدی با اشاره به کاهش بارش ها و مشکلات حوزه کشاورزی، عنوان کرد: باتوجه به خشکسالی های اخیر، توسعه مجموعه مستقر در منطقه رحیم آباد به نفع مردم این منطقه است که نشستی با مشارکت شرکت ها و سازمان های ذی ربط برگزار و گام های مؤثری در راستای توسعه و رفع مشکلات خاص مجموعه مستقر در منطقه رحیم آباد برداشته خواهد شد.

  لازم به ذکر است، هزینه های بالای حامل های انرژی اعم از آب، برق و گاز، مشکل تغییر کاربری ها، تأمین مواد اولیه، ورود مواد و کالاهای بی کیفیت از خارج به کشور، تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه سازمان ها پای کار حل مشکلات تولید بیایند

همه سازمان ها پای کار حل مشکلات تولید بیایند