مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 23:272022-02-07سياسي

خیران یزد برای آزادی 200 مددجوی جرائم مالی تا پایان سال همت کنند


رییس کل دادگستری استان یزد از خیران استان خواست برای آزادی 200 مددجوی جرائم مالی غیرعمد زندان های استان همت کنند.

- ، غلامعلی دهشیری در جلسه ای با مدیرکل زندان ها و مسئولان سایر نهادهای حمایتی مجموعه زندان اظهار داشت: ایجاد مهر و محبت و جلب رأفت مردمی برای ایجاد انگیزه کمک به مددجویان زندانی و تلاش برای بازگردان افراد گرفتار در بند حبس به آغوش خانواده، هنری است که ستاد دیه با تلاش روابط عمومی آن ستاد و بهره گیری از ظرفیت رسانه و اطلاع رسانی محقق کرده است.

وی، تحقق آزادی حداقل 200 مددجوی جرائم غیرعمد تا پایان سال را خواستار شد و گفت: این امر با توجه به روحیه خیرمندانه و مذهبی مردم یزد و تلاش های هنرمندانه این ستاد، امکان پذیر است.

رییس کل دادگستری استان یزد ضمن تشکر از همراهی و تعامل سازنده مجموعه زندان با دستگاه قضایی اظهار داشت: حاصل این همکاری و تعامل سازنده، اقدامات بسیار ارزشمند و اثرگذار برای جامعه هدف و تحقق اهداف اصلاحی دستگاه قضایی است.

وی از ایجاد اشتغال بالای 90 درصدی مددجویان زندانی در استان یزد خبر داد و گفت: با کمک بنیاد تعاون و مجموعه دادسراها و جلب همکاری اربابان صنایع و صاحبان حِرف، اشتغال 90 درصدی و 92 درصدی مددجویان زندانی در استان رقم خورده که اکنون برخی از تولیدات هنری و صنایع دستی برای نمایش و فروش در ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران یزد برای آزادی 200 مددجوی جرائم مالی تا پایان سال همت کنند

خیران یزد برای آزادی 200 مددجوی جرائم مالی تا پایان سال همت کنند