مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 23:222022-02-07سياسي

تریبون انقلاب در موشمی/نبود جاده مناسب و کمبود آب آشامیدنی مهم ترین مشکلات منطقه


تریبون انقلاب با سفر به موشمی مشکلات این منطقه را پیگیری کردند، نبود جاده مناسب و کمبود آب آشامیدنی مهم ترین مشکلات منطقه موشمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت ایام دهه فجر برنامه ای تحت عنوان تریبون انقلاب با همکاری ادارات بخش چاروسا راه اندازی شد.

این تریبون قرار است به تمامی روستاهای بزرگ این بخش سر بزند و مسؤولان با حضور در روستاها ابتدا خدمات انقلاب در منطقه را بیان و در کنار آن هم مشکلات مردم پیگیری شود.

این تریبون با همکاری امام جمعه، بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج، دهیاران و شوراهای روستاها، فرماندهان پایگاه ها، کمیته امداد و آموزش و پرورش چاروسا برگزار می شود.

 روز اول این تریبون به روستای شوتاور و بعد از آن به پس رش رفت، اما ظهر امروز بود که تریبون انقلاب همراه با مسئولان بخش چاروسا به روستای موشمی رفت، روستایی که با حضور باشکوه مردم قدردانی خود را از نظام اعلام کردند.

از اوایل صبح که اعلام شد قرار است جشنی برگزار شود مردم به صورت دسته های مختلف حضور پیدا کردند و یک جشن انقلابی خوبی برگزار شد.

در این مراسم ابتدا با دعوت از چند شاعر و هنرمند برنامه های مختلف اجرا شد سپس یکی از ریش سفیدان روستا از خاطرات قبل از انقلاب گفت و از مردم خواست که به داشته های امروز توجه داشته و قدردان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون انقلاب در موشمی/نبود جاده مناسب و کمبود آب آشامیدنی مهم ترین مشکلات منطقه

تریبون انقلاب در موشمی/نبود جاده مناسب و کمبود آب آشامیدنی مهم ترین مشکلات منطقه