مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 23:222022-02-07سياسي

انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است، گفت: باید نصرت های الهی انقلاب برای جوانان بازگو شود.

- ، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت ایّام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه علمیه صادقیه سمنان در جمع طلاب و روحانیان سمنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است، بیان کرد: هدف امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی این بود که حکومت اسلامی بر پا کند، دنیا را علیه ظلم بیدار و ابهت پوشالی آمریکا را با همت مردم ایران از بین ببرد.

وی افزود: در طول دوران انقلاب اسلامی از گذشته تا به امروز رویش های زیادی ایجاد شده است و البته نصرت های الهی در پیش است و علی رغم اینکه دشمن تلاش می کند تا با روش های مختلف در جامعه القای ناامیدی کند اما با روی کار آمدن دولت انقلابی امیدهای زیادی در مردم بوجود آمده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با تاکید بر مطالبه گری جریان انقلابی تصریح کرد: باید مطالبه گری از راه درست و منطقی و عاقلانه انجام شود و ما در این مسیر وام دار کسی نیستیم و باید همه کمک کنیم تا بتوانیم با موفقیت از مشکلات عبور کنیم و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است

انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است