مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 22:172022-02-07سياسي

هزار میلیارد تومان؛ بودجه پیشنهادی شهرداری رفسنجان برای 1401


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رفسنجان با بیان اینکه بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری رفسنجان در سال 1401 در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد، - ایسنا/کرمان رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رفسنجان با بیان اینکه بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری رفسنجان در سال 1401 در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد، گفت: بودجه پیشنهادی سال 1401 شهرداری رفسنجان هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین کهنوجی در جلسه عصر امروز 18 بهمن ماه شورای شهررفسنجان، اظهار کرد: بررسی بودجه سال 1401 شهرداری رفسنجان این روزها در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفته تا پس از بررسی دقیق به صحن شورا ارجاع داده شود.

وی با بیان اینکه توزیع عادلانه اعتبار، خدمات و امکانات در بودجه 1401 رعایت شده است، تصریح کرد: بودجه شهرداری به منظور رعایت عدالت در توزیع اعتبارات به ویژه در مناطق کم برخوردار، بودجه سال آینده شهرداری به صورت محله محور به طور دقیق بررسی و تنظیم خواهد شد که نیازهای محلات مختلف شهر را در بر بگیرد.

رییس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر رفسنجان خاطرنشان کرد: شهرداری رفسنجان در بودجه سال آینده منابع و مصارف خود را پیش بینی کرده است و بودجه پیشنهادی سال 1401 هزار میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار میلیارد تومان؛ بودجه پیشنهادی شهرداری رفسنجان برای 1401

هزار میلیارد تومان؛ بودجه پیشنهادی شهرداری رفسنجان برای 1401