مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 21:522022-02-07دانش

راه اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اهواز از مهرماه 1401


رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: در اهواز ساختمانی برای راه اندازی رشته پزشکی در نظر گرفتیم و برای جذب هیات علمی نیز فراخوان داده شده تا از مهرماه 1400 تحصیل در این رشته آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی افروس رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ریاست دانشگاه آزاد کشور موظف شدیم تا در حادثه فوت دکتر جواد پور استاد دانشگاه آزاد اهواز بر اثر حمله سگ های ولگرد تا حصول نتیجه، پیگیری حقوقی را ادامه دهیم.

وی افرود: از شهرداری اهواز خواستیم تا نسبت به جمع آوری سگ های ولگرد اطراف دانشگاه اقدام کند؛ این سگ ها بعضا وارد دانشگاه می شود و در محیط دانشگاه نیز امنیت دانشجویان را سلب کرده اند؛ از مطالبه گری بسیج دانشجویی و تشکل های دانشگاه در این خصوص نیز تقدیر می کنیم.

افروس عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بعد از استان تهران دومین دانشگاه آزاد مهم کشور است و شامل 15 واحد دانشگاهی، یک مرکز، دو پردیس، 9 آموزشکده سما و 32 مدرسه است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد خوزستان حدود 65 هزار دانشجوی ایرانی و بین المللی دارد، افزود: با دارا بودن حدود 45 درصد جمعیت دانشجویی، بزرگترین دانشگاه استان خوزستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اهواز از مهرماه 1401

راه اندازی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اهواز از مهرماه 1401