مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 20:572022-02-07اجتماعي

مستند جوجه اردک زشت


مستند جوجه اردک زشت که به همت جمعی از برگزیدگان المپیاد سواد رسانه ای تهیه شده، به ناهمگنی دروس جدید مهارتی و مسئله محور با دیگر دروس نظری، ‏کاستی در امکانات آموزشی لازم و همچنین نبود معلمان متخصص برای آن ها، - عموم مردم معتقد هستند که در مدرسه مهارت های کاربردی برای زندگی فردی و اجتماعی شان فرا نگرفته اند.

از طرفی مسئولین مربوطه با آسیب شناسی صورت گرفته و مطالعات جهانی ، دروسی را ارائه کرده اند که پاسخگوی نیازهای دانش آموزان باشد؛ اما این دروس خاص، معلم خاص ندارد.

مسئولین دروسی را ارائه کرده اند که پاسخگوی نیازهای دانش آموزان باشد؛ اما این دروس خاص، معلم خاص ندارد.

    در جوجه اردک زشت با مسئولان، کارشناسان، معلمان، دانش آموزان و متخصصان متعددی گفتگو ‏شده است تا دیدگاهی همه جانبه و کامل نسبت به مسئله شکل بگیرد.

نکته ی محوری مستند، در قالبی استعاری ‏این گونه بیان شده است که این گروه از دروس جدید مهارتی و مسئله محور به دلیل ناهمگنی با دیگر دروس نظری، ‏کاستی در امکانات آموزشی لازم و همچنین نبود معلمان متخصص برای آن ها، به سان جوجه اردک زشتی است که ‏جایگاه شایسته ای در میان دیگر جوجه های زرد و طلایی (دروس اصلی نظری که نسبت مستقیم و مشخصی برای کسب ‏رتبه های بالا در کنکور سراسری دارند) نداشته و همچون موجودی یتیم، سردرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند جوجه اردک زشت

مستند جوجه اردک زشت