مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 19:572022-02-07اقتصادي

برق خورشیدی شاهچراغ الگویی برای کشور است


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر با اشاره به اجرای طرح نصب سامانه خورشیدی تولید برق بر بام صحن مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، این اقدام را الگویی برای فرهنگسازی توسعه این سامانه ها در کشور دانست.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر با اشاره به اجرای طرح نصب سامانه خورشیدی تولید برق بر بام صحن مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، این اقدام را الگویی برای فرهنگسازی توسعه این سامانه ها در کشور دانست.

یدالله حقیقی در دیدار مدیران صنعت برق استان فارس با تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به پیشینه تولید انرژی خورشیدی در استان فارس و جنوب کشور افزود: فارس تاکنون 70 مگاوات ظرفیت انرژی خورشیدی منصوبه دارد که این ظرفیت تا 2 هزار مگاوات قابل افزایش و توسعه است به عبارتی تا دو برابر ظرفیت تولید انرژی اتمی بوشهر ما می توانیم در فارس انرژی خورشیدی داشته باشیم و این موضوع با جدیت دنبال می شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر، با بیان اینکه ضرورت تولید انرژی پاک بر کسی پوشیده نیست و برای حفظ محیط زیست و برای تداوم تولید باید تولید انرژی خورشیدی با جدیت دنبال شود، افزود: در حوزه انرژی پاک منابع متعددی دراستان فارس و جنوب کشور وجود دارد که باید از آن بهره گیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق خورشیدی شاهچراغ الگویی برای کشور است

برق خورشیدی شاهچراغ الگویی برای کشور است