مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 19:472022-02-07اقتصادي

ایجاد 4 بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و پروتیینی تا 20 بهمن در همدان


فرماندار همدان از ایجاد چهار ایجاد بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و پروتیینی تا 20 بهمن در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ محمدعلی محمدی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای سیاست دولت و برای تحقق شعار از مزرعه تا سفره توسط وزارت کشاورزی تصمیم گرفتیم در شهرستان همدان بازارچه هایی برای عرضه محصولات کشاورزی و دامی راه اندازی کنیم.

وی عنوان کرد: در جلسه قبلی 10 نقطه در شهرستان همدان مشخص شد که این به صورت سازه چادر و غرفه در آن ها ایجاد شوند، اما به دلیل محدودیت زمانی و مکانی مقرر شد در این 10 نقطه توزیع به صورت وانت بار تا ایجاد زیرساخت های لازم انجام گیرد.

فرماندار همدان گفت: دیدگاه ما این است که بازارچه ها و توزیع محصولات کشاورزی توسط وانت بارها در مناطق کمتربرخوردار و حاشیه شهر انجام شود.

وی بیان کرد: در راستای حذف دلالان مقرر شده در کنار چهار بازارچه فعلی میوه وتره بار، در چهار نقطه دیگر از شهرستان شامل محدوده میدان باباطاهر، شهرک مدنی، میدان شیرسنگی و بلوار بعثت، بازارچه های توزیع محصولات کشاورزی ایجاد شود.

فرماندار همدان با تأکید بر اینکه تا 20 بهمن ماه باید این چهار بازارچه محلی ایجاد و فعال شوند اذعان کرد: این بازارچه ها فقط برای عرضه محصولات کشاورزی و میوه وتره بار ایجاد نشده و باید محصولات دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 4 بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و پروتیینی تا 20 بهمن در همدان

ایجاد 4 بازارچه عرضه محصولات کشاورزی و پروتیینی تا 20 بهمن در همدان