مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 18:372022-02-07اقتصادي

تامین اعتبار حدود 250 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به ایلام


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از تامین اعتبار حدود 250 میلیارد تومان از اعتبارات تعهد دولت در سفر رییس جمهوری با افزایش تخصیص اعتبارات استانی و ملی خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از تامین اعتبار حدود 250 میلیارد تومان از اعتبارات تعهد دولت در سفر رییس جمهوری با افزایش تخصیص اعتبارات استانی و ملی خبر داد.

رحمت اله قیصوری در نشست خبری اظهار کرد: حدود 250 میلیارد تومان از اعتبارات تعهد دولت مربوط به سفر رییس جمهوری با افزایش تخصیص اعتبارات استانی و ملی تامین شده است و بخش دیگر نیز در آینده نزدیک تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه منابع تعهدات سفر از محل منابع دولت، داخلی دستگاه ها، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، مسوولیت اجتماعی نفت و سرمایه گذاری وزارت نفت و تسهیلات بانکی پیش بینی شده است، در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان ایلام 112 طرح با 2 هزار و 455 میلیارد تومان اعتبار ریالی، چهار میلیارد و 45 میلیون دلار اعتبار ارزی و یک هزار و 660 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای استان ایلام تصویب شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: 17 طرح در حوزه نفت، گاز و انرژی، 2 طرح در حوزه آب و خاک، 30 طرح در حوزه بهداشت و درمان، 5 طرح در حوزه راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار حدود 250 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به ایلام

تامین اعتبار حدود 250 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به ایلام