مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:572022-02-07سياسي

زمان ثبت نام مسابقه فرازخوانی مشکات تا 22 بهمن تمدید شد


مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات با اشاره به دریافت اثر از قاریان ساکن در چهل کشور گفت: پیش از این 13 بهمن آخرین مهلت ارسال اثر اعلام شده بود که پیرو درخواست تعداد زیادی از علاقه مندان، - همچنان دریافت اثر خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه زنده گفت وگوی اخبار قرآنی امروز یکشنبه، هفدهم بهمن ماه در ارتباط مجازی با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی، امام جمعه کوهسار و مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات درباره موضوع روند مسابقه بین المللی فرازخوانی مشکات از آنتن شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی، امام جمعه کوهسار و مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات با اشاره به اینکه ثبت نام در مسابقه فرازخوانی مشکات تا 22 بهمن تمدید شده است، گفت: پیش از این 13 بهمن آخرین مهلت اعلام شده بود که پیرو درخواست تعداد زیادی از متسابقین مبنی بر تمدید مهلت ارسال اثر این زمان تا 22 بهمن تمدید شد.

مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات با بیان اینکه این مسابقه ویژه آقایان در همه کشورهای جهان و بدون محدودیت سنی برگزار می شود، علاقه مندان برای ثبت نام، ضبط و ارسال ویدیو می توانند از طریق سایت مسابقات به نشانی www.

MQMeshkat.

com اقدام کنند.

داوطلبان شرکت در مسابقه لازم است هنگام ثبت نام تمامی مشخصات را به صورت کامل وارد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام مسابقه فرازخوانی مشکات تا 22 بهمن تمدید شد

زمان ثبت نام مسابقه فرازخوانی مشکات تا 22 بهمن تمدید شد