مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:472022-02-07پزشكي

افزایش 4 برابری مراجعه بیماران کرونایی در دیر/ کمبود سرم نداریم


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در این شهرستان گفت: سرم به اندازه مورد نیاز در شهرستان دیر موجود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتوسط شهروندان عزیز است.

وی اضافه کرد: شهروندان استقبال خوبی از واکسیناسیون همگانی کرونا در شهرستان دیر داشته اند و انتظار می رود نسبت به تزریق دوز سوم واکسن خود سریع تر اقدام کنند.

تأمین دارو رییس شورای اسلامی شهرستان دیر نیز در این بازدید گفت: امروز به اتفاق رییس شبکه بهداشت و درمان از داروخانه ها، مطب پزشکان بخش خصوصی، مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان بازدید میدانی صورت گرفت که خوشبختانه کمبود سرم گزارش نشد و سرم به اندازه مورد نیاز در داروخانه ها موجود بود و پزشکان نیز شکایتی مبنی بر معطل ماندن نسخ تجویزی به دلیل کمبود دارو نداشتند.

مهران پوسه افزود: تلاش های خوبی در زمینه تأمین دارو در شهرستان دیر در جریان است و ان شاالله با استمرار این تلاش ها و همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد کمبود و تنش درارویی در شهرستان نباشیم.

وی ادامه داد: در این بازدید میدانی از بیمارستان، شاهد ارائه خدمات درمانی و سرم تراپی توسط کادر درمانی و پرستاران به بیماران بودیم و مراجعه کنندگان نیز از نحوه ارائه خدمات در بیمارستان رضایت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 برابری مراجعه بیماران کرونایی در دیر/ کمبود سرم نداریم

افزایش 4 برابری مراجعه بیماران کرونایی در دیر/ کمبود سرم نداریم