مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-07سياسي

وزیر کشور: آب تصفیه شده فاضلاب باعث زنده شدن تالاب شادگان می شود


در تلاش هستیم سیستم آب و فاضلاب سایر مناطق هم به این شبکه وصل شود تا شهروندان عزیز شهرستان شادگان نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

- در تلاش هستیم سیستم آب و فاضلاب سایر مناطق هم به این شبکه وصل شود تا شهروندان عزیز شهرستان شادگان نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

وزیر کشور گفت: با افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهرستان شادگان شرایط مناسبی برای زنده شدن تالاب شادگان فراهم می شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در آیین افتتاح تصفیه خانه شهرستان شادگان، گفت: افتتاح سیستم فاضلاب شهرستان شادگان خواست مردم بود و با تلاش شبانه روزی دستگاههای ذیربط این امر مهم تحقق یافت.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم سیستم آب و فاضلاب سایر مناطق هم به این شبکه وصل شود تا شهروندان عزیز شهرستان شادگان نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

وی گفت: با افتتاح این تصفیه خانه، ظرفیت بزرگی به لحاظ استفاده از آب بهداشتی و تصفیه شده برای کارهای کشاورزی فراهم می شود و با گزارشی که از سوی کارشناسان این حوزه بدست آمده، آب تصفیه شده از استانداردهای لازم برای استفاده در حوزه های صنعتی و کشاورزی دارد.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود گفت: موضوع مهم دیگر سرازیر شدن آب تصفیه شده به تالاب شادگان است که این امر هم به سهم خود باعث زنده شدن تالاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: آب تصفیه شده فاضلاب باعث زنده شدن تالاب شادگان می شود

وزیر کشور: آب تصفیه شده فاضلاب باعث زنده شدن تالاب شادگان می شود