مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-07سياسي

آمار طلاق در اردبیل کاهش یافته است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به کاهش طلاق در 10 ماهه گذشته در اردبیل از همت دستگاه قضایی برای پیشگیری از اختلافات خانوادگی در این استان خبر داد.

- ، جلال آفاقی با ذکر اهمیت صیانت از کانون خانواده و تأثیر این نهاد بر سرنوشت جامعه، تلاش برای کاهش پرونده های اختلافات خانوادگی را از دغدغه های مهم موجود دستگاه قضایی استان دانست.

وی انجام مشاوره برای متقاضیان طلاق، برگزاری دوره های توانمند سازی مشاوران و دوره های آموزشی تحکیم خانواده را از جمله اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان دانسته، افزود: در 10 ماهه سال جاری تعداد 3 هزار و 970 فقره پرونده با موضوع درخواست طلاق در محاکم استان اردبیل مطرح شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ادامه داد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش قابل توجهی مواجه است.

آفاقی با ابراز خرسندی از کاهش آمار طلاق در کل استان، به کاهش حدود 49 درصدی طلاق در شهرستان مرزی بیله سوار نیز به عنوان نمونه اشاره کرده، از همت نهادهای ذیربط و همچنین امام جمعه و روحانیون این شهرستان در همکاری شایسته با دادگستری در خصوص پیشگیری از اختلافات خانوادگی در منطقه و کاهش پرونده های طلاق قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار طلاق در اردبیل کاهش یافته است

آمار طلاق در اردبیل کاهش یافته است