مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 17:222022-02-07سياسي

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، کار جهادی است


راه برون رفت از مشکلات معیشتی اقتصادی امروز جامعه ما، کار جهادی و انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در گردهمایی تبیینی ترویجی و فرهنگی اظهار کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی پیشرفت داشتیم اما تا نقطه ای که عدالت اسلامی در جامعه اسلامی حاکم گردد فاصله داریم.

وی افزود: در هر زمان و مکانی که مطیع امر رهبر بودیم و سرباز ولایت بودیم سربلند و پیروز شدیم و در هر جا و تحت هر عنوانی از ولایت زاویه گرفتیم منحرف شدیم و به مشکل برخوردیم.

موسوی فرد عنوان کرد: راه برون رفت از مشکلات معیشتی اقتصادی امروز جامعه ما کار جهادی و انقلابی و تلاش برای رفع محرومیت است.

  در ادامه این مراسم، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا با گرامی داشت 20 بهمن ماه سالروز عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه، بیان کرد: رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 8 با اقدام شجاعانه و هوشمندانه حفاظت اطلاعات توانستند بر دشمن بعثی پیروز گردند و برگ زرینی برای دفتر حماسه های این سرزمین اضافه نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پایان این آیین، با حضور حجت الاسلام موسوی فرد، احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا و حجت الاسلام سید اسماعیل طباطبایی مسئول نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، کار جهادی است

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، کار جهادی است