مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 16:572022-02-07سياسي

آمادگی کامل شبکه های استانی برای پوشش جشن ملی 22 بهمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، نشست مشترک معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج با سرپرست و مدیران معاونت امور استان ها در سراسر کشور، - سرپرست معاونت امور استان ها از آمادگی شبکه های استانی برای پوشش راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، نشست مشترک معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج با سرپرست و مدیران معاونت امور استان ها در سراسر کشور، برگزار شد.

در این نشست، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی با اشاره به شعار محوری دهه فجر امسال که جشن ملی 1400 در نظر گرفته شده است اظهار کرد: عقیده داریم این دهه باید جلوه شادی و نشاط مردم ایران باشد، زیرا صاحب انقلابی هستند که جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: رسانه ملی در همه رخداد های انقلابی و ملی، پیشگام بوده و نقش مهمی در به صحنه آوردن مردم داشته است و در این بین، رسانه های استانی هم سهم بی بدیلی داشته اند که از تلاش های مجموعه مدیران شبکه های استانی تشکر می کنم.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جشن ملی و اصلی در 22 بهمن ماه برگزار می شود گفت: باید در بعد جهانی، این حرکت پرنشاط مردم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل شبکه های استانی برای پوشش جشن ملی 22 بهمن

آمادگی کامل شبکه های استانی برای پوشش جشن ملی 22 بهمن