مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 16:572022-02-07سياسي

توجه به جوانان و نوجوانان لازمه تحققِ گام دوم انقلاب


مشاور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، توجه به جوانان و نوجوانان را لازمه ی تحققِ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

- محمد امین لطفعلی زاده مشاور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، 18 بهمن ماه، در آیین افتتاحیه و بازدید دهمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب استان که در محل دبیرستان دخترانه متوسطه دوم علوم معارف اسلامی صدرا برگزارشد، با اشاره به اینکه دانش آموزان این مدرسه با آمادگی لازم و خوب در این عرصه حاضر شده و صحنه های مختلفی از انقلاب اسلامی را در ذهن ها تداعی کردند، بیان کرد: این دانش آموزان سبب می شوند تا ذهن نوجوانان به سمت انقلاب، آرمان و اهداف آن سوق پیدا کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مدارس انقلاب چندین سال است که تحت نظارت و همراهی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، مربیان و سایر تشکل های دانش آموزی در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: مهم ترین هدف برگزاری این نمایشگاه ها این است که انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان فهم و درک شود و این درک و واقع گرایی به رده های سنی خودشان نیز انتقال داده شود.

لطفعلی زاده با اشاره به اینکه ارزش ها، دستاوردها و حتی چالش های انقلاب اسلامی باید به نمایش گذاشته شود، تصریح کرد: دانش آموزان در این خصوص نیاز به مطالعه دارند و خوشبختانه چیزی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به جوانان و نوجوانان لازمه تحققِ گام دوم انقلاب

توجه به جوانان و نوجوانان لازمه تحققِ گام دوم انقلاب