مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-07سياسي

دانشگاه آرمانی محلی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها در اولین همایش ملی دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، - رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: دانشگاه آرمانی محلی برای تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص مورد نیاز انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها در اولین همایش ملی دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش دانشگاه در مأموریت های گام دوم، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب به دستاورد های انقلاب اشاره شده است.

دشمنان نسبت به اثرات و الگودهی انقلاب اسلامی به ملت های تحت استعمار دنیا آگاه شده اند و به همین دلیل دشمنی آنان بیشتر شده است.

رستمی به هفت محور بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: دانشگاه آرمانی حامل مأموریت های مهم کشور در پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و باید موتور پیش برنده کشور برای رسیدن به آن اهداف باشد.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها، دانشگاه آرمانی را محلی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی دانست و افزود: نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی فردی است که تعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آرمانی محلی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی است

دانشگاه آرمانی محلی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی است