مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-07سياسي

بازدید مستمر استاندار تهران از روند تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار


قولی که به مردم شریف شهریار در خصوص افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) می دهم این است که شخصا و به صورت مستمر از روند تکمیل این بیمارستان بازدید می کنم.

- بازدید مستمر استاندار تهران از روند تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار استاندار تهران گفت: قولی که به مردم شریف شهریار در خصوص افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) می دهم این است که شخصا و به صورت مستمر از روند تکمیل این بیمارستان بازدید می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری در بازدید از روند ساخت بیمارستان امام خمینی شهرستان شهریار گفت: کار ساخت پروژه بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار سه دهه قبل توسط بخش خصوصی و خیرین حوزه سلامت آغاز و در مقطعی کار ساخت این پروژه به دولت سپرده شد که علیرغم کارهای خوب گذشته متاسفانه تاکنون پیشرفت کندی داشته است.

وی ادامه داد: تا دو هفته قبل این پروژه از نظر حقوقی مشکل داشت و با جلسه ای که هفته گذشته با بیست عضو اثرگذار و تصمیم ساز در اجرای پروژه داشتیم، مشکل حقوقی با تصمیم حاکمیتی و پذیرش ریسک از سوی استانداری تهران با در نظر گرفتن حقوق بیت المال، رفع شد و مجددا این پروژه در حال تکمیل است.

استاندار تهران تاکید کرد: معتقدم نباید قولی به مردم دهیم که نتوانیم آن را اجرایی کنیم لذا در خصوص زمان دقیق افتتاح این پروژه اظهار نظر نمی کنم اما ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مستمر استاندار تهران از روند تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار

بازدید مستمر استاندار تهران از روند تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار