مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-07سياسي

پزشکی قانونی آزادشهر افتتاح شد/ مدیرکل پزشکی قانونی گلستان: کمبود نیروی تخصصی داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان مینودشت، حسین زارعی مدیرکل پزشکی قانونی گلستان صبح امروز در بهره برداری از اداره پزشکی قانونی شهرستان آزادشهر که به طور ویدئو کنفرانس با سازمان پزشکی قانونی و همزمان با مراسم افتتاح اداره پزشکی قانونی 9 استان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 8 مرکز پزشکی قانونی در گلستان فعالیت دارد و به لحاظ تعداد این مراکز و نیروی انسانی متخصص کمبود داریم .

وی گفت: اداره پزشکی قانونی شهرستان آزادشهر در زمینی به وسعت 400 مترمربع و زیربنا 160 متر مربع در سال 1397 کلنگ زنی شده و امروز  به طور واحد معاینات با اعتبار 34 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به بهره برداری رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرهای بندر ترکمن، کردکوی، گرگان، علی آبادکتول، آزادشهر، مینودشت، کلاله و گنبدکاووس مراکز پزشکی قانونی به شکل منطقه ای و یا شهرستانی فعالیت دارند.

  زارعی ادامه داد: بیشتر مراجعات با توجه به آیین نامه 9 گانه مراجع قضایی که به این مراکز مراجعه می کنند تصادفات و نزاع ها و در موارد خاص سلامت روان بوده که برای معاینه، تشریح، کمیسیون و آزمایشات به این مراکز مراجعه می کنند.

وی یادآور شد: بخشی از فوتی ها که از طرف مراجع قضایی به ما ارجاع داده می شود به منظور علت مرگ و میر در تصادفات، مرگ سالمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی قانونی آزادشهر افتتاح شد/ مدیرکل پزشکی قانونی گلستان: کمبود نیروی تخصصی داریم

پزشکی قانونی آزادشهر افتتاح شد/ مدیرکل پزشکی قانونی گلستان: کمبود نیروی تخصصی داریم