مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-07سياسي

ابلاغ نقدی 480 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ 480 میلیارد تومان به صورت نقد به پروژه های مصوب سفر رییس جمهور به این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ 480 میلیارد تومان به صورت نقد به پروژه های مصوب سفر رییس جمهور به این استان خبر داد.

سیدعلی احمدزاده در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی؛ یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشت و گفت: این میزان اعتبار به پروژه های حوزه راه، بخش کشاورزی، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان و گردشگری اختصاص یافت.

وی به جذب اعتبار اسناد خزانه استان به دستگاه های اجرایی تاکید و اظهار کرد: از 629 میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه استان 280 میلیارد تومان آن جذب شده و دستگاه های اجرایی تا قبل از 31 تیر ماه پایان سال مالی بقیه را جذب تا بخشی از بدهی های خود به پیمانکاران را بپردازند.

استاندار به تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 اشاره کرد و افزود: منابع خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار به خصوص برای نهادهای حمایتی استان است که از آن بهره لازم را ببرند.

احمدزاده تاکید کرد: به پروژه هایی که هنوز به مناقصه نرفته اند سرعت عمل داده شود و برای اجرا پیمانکار آنها مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ نقدی 480 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد

ابلاغ نقدی 480 میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد