مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-07سياسي

لزوم احداث شهرک های دامپروری در روستاهای حاشیه بیرجند


عضو شورای اسلامی شهرستان بیرجند بر احداث شهرک های دامپروری تأکید کرد و افزود: روستاها را باید از مصرف گرایی به سمت تولیدمحوری سوق داد و زمینه جذب سرمایه گذاران در حوزه اقتصاد کشاورزی و امور دام را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا حاجی آبادی عضو شورای اسلامی شهرستان بیرجند در جلسه امروز شورا  شهرستان اظهارداشت: بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی، رفاهی و عمرانی، تهیه طرح ها و پیشنهادهای اصلاحی و راه حل های کاربردی در این زمینه ها جهت برنامه ریزی و ارائه آن به مقامات مسئول ذیربط از وظایف شوراهای اسلامی می باشد.

وی افزود: نظارت بر حسن اجرای  طرح های مصوب، همکاری با مسئولین اجرای و نهادهای حاکمیتی ، برنامه ریزی در خصوص مشارکت های مردمی از دیگر وظایف شوراهای اسلامی شهرستان می باشد.

مغفول ماندن بخش مرکزی بیرجند در تقسیمات کشوری عضو شورای اسلامی شهرستان بیرجند تصریح کرد: در راستای احصاء مشکلات و مطالبات مردمی روستاهای بخش مرکزی بیرجند با دهیاری ها مکاتباتی صورت گرفت که 303 نظر و پاسخ دریافت شد.

حاجی آبادی با اشاره به جمعیت 55 هزار نفری بخش مرکزی شهرستان بیرجند یادآور شد: قریب بر 30 هزار نفر فقط در روستاهای حاشیه بیرجند همچون چهکند، امیرآباد، حاجی آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احداث شهرک های دامپروری در روستاهای حاشیه بیرجند

لزوم احداث شهرک های دامپروری در روستاهای حاشیه بیرجند