مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-07اقتصادي

کمبود آب جاجرم را به یک دشت ممنوعه تبدیل کرده است


تنش آبی شهرستان جاجرم را به یک دشت ممنوعه تبدیل کرده که این امر موجب از بین رفتن فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان شده است.

- ، مصطفی حاجی زاده ظهر دو شنبه در آیین بهره برداری از پروژه های دهه فجر جاجرم، اظهار کرد: به پشتوانه و برکت انقلاب اسلامی شهرستان جاجرم از خدمات خوبی در حوزه ایجاد زیرساخت هایی مانند آب، برق گاز و کشاورزی بهره مند شده است.

فرماندار جاجرم نرخ باسوادی این شهرستان را بیش از 98 درصد اعلام کرد و گفت: راه های روستایی جاجرم در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اسناد بالادستی، شهرستان جاجرم از مزیت های فراوانی در حوزه های معدن، نیروگاه خورشیدی، راه ریلی و محیط زیست برخوردار است.

حاجی زاده در ادامه برخی کمبودهای جاجرم را برشمرد و گفت: عدم استقرار ادارات و کمبود نیروی انسانی از مهمترین مسائل شهرستان جاجرم است.

فرماندار جاجرم تصریح کرد: 11 دستگاه اجرایی به طور مشترک در دو شهرستان گرمه و جاجرم فعالیت دارند.

وی افزود: تنش آبی شهرستان جاجرم را به یک دشت ممنوعه تبدیل کرده که این امر موجب از بین رفتن فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان شده است.

حاجی زاده در انتها گفت: وقوع حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله موجب تحمیل خسارت های فراوانی به شهرستان می شود لذا باید روند پرداخت تسهیلات توسط سیستم بانکی جهت ساخت و باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آب جاجرم را به یک دشت ممنوعه تبدیل کرده است

کمبود آب جاجرم را به یک دشت ممنوعه تبدیل کرده است