مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-07اقتصادي

69 واحد تولیدی استان سمنان وام رونق تولید دریافت می کنند


با هدف حفظ اشتغال، رونق تولید و رفع موانع آن در هفته جاری مصوب شد 69 واحد تولیدی در بخش های صنعتی و کشاورزی تسهیلات بانکی دریافت کنند.

- ، با بیان اینکه 69 واحد تولیدی در بخش های صنعتی و کشاورزی تسهیلات بانکی دریافت خواهند کرد، تاکید کرد: هدف از ارائه این تسهیلات کمک به رونق تولید، حفظ اشتغال موجود، ارتقای کمی و کیفی تولید و در نهایت جهش تولید در راستای رفع موانع تولید است.

وی با بیان اینکه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با پرداخت بیش از 200 میلیارد تومان تسهیلات به 19 واحد بخش صنعتی موافقت شده است، تاکید کرد: 20 میلیارد تومان نیز به 50 واحد کشاورزی از سوی بانک های عامل استان سمنان پرداخت می شود.

رییس صمت استان سمنان بیان داشت: بررسی عملکرد بانک ها تا امروز وضعیت پرداخت تسهیلات مناسب بوده اما انتظار داریم که برخی از بانک های عامل همانطور که استانداری سمنان نیز تاکید دارد، همراهی بیشتری با ارائه تسهیلات بانکی داشته باشند.

تشنه دل با بیان اینکه مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان سمنان نیز سعی دارد تا موانع تولید را بررسی و رفع کند، گفت: این مرکز فعالیت 280 واحد تولیدی استان را که در بخش های مالیات، تسهیلات، بدهی، تأمین اجتماعی، کارگری، حقوقی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

69 واحد تولیدی استان سمنان وام رونق تولید دریافت می کنند

69 واحد تولیدی استان سمنان وام رونق تولید دریافت می کنند