مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-07سياسي

هنوز با عدالت اسلامی در جامعه فاصله داریم


در تاریخ انقلاب اسلامی پیشرفت داشتیم اما با نقطه ای که عدالت اسلامی در جامعه اسلامی حاکم شود هنوز فاصله داریم.

- ، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز دوشنبه در گردهمایی تبیینی ترویجی و فرهنگی که با حضور فرمانده فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی سپاه و در جنوب در قرارگاه منطقه ای کربلا برگزار شد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی پیشرفت داشتیم اما با نقطه ای که عدالت اسلامی در جامعه اسلامی حاکم شود هنوز فاصله داریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد: در هر زمان و مکانی که مطیع امر رهبر و سرباز ولایت بودیم بی شک سربلند و پیروز شدیم و در هر جا و تحت هر عنوانی از ولایت زاویه گرفته و منحرف شدیم نیز به مشکل برخوردیم.

حجت الاسلام موسوی فرد از خدمات مردم یاری و محرومیت زدایی فرمانده دلیل قرارگاه کربلا و مجموعه نیرو زمینی سپاه در خوزستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: راه برون رفت از مشکلات معیشتی اقتصادی امروز جامعه ما کار جهادی و انقلابی و تلاش برای رفع محرومیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، فرمانده قرارگاه کربلا و مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا و سایر فرماندهان و مسئولان از پروژه محرومیت زدایی ساخت فنس برای حصارکشی باغات و نخیلات مردم محروم مرزی خوزستان بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز با عدالت اسلامی در جامعه فاصله داریم

هنوز با عدالت اسلامی در جامعه فاصله داریم