مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-07بين الملل

معادله برجام و ورود به مرحله نهایی مذاکرات/ توپ در زمینه واشنگتن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو؛ نشریه اکونومیست در گزارشی ضمن پرداختن به آخرین روند تحولات مرتبط با معادله هسته ای ایران، از رسیدنِ مذاکرات جاری هسته ای ایران و غرب در وین به نقطه ای حساس خبر داده و تاکید کرده که تصمیمات سیاسی آتی از سوی تهران و واشنگتن و .

- برخی خوش بینان به فضای مذاکرات وین می گویند که تا 75 درصد شانس انعقاد یک توافق وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو؛ نشریه اکونومیست در گزارشی ضمن پرداختن به آخرین روند تحولات مرتبط با معادله هسته ای ایران، از رسیدنِ مذاکرات جاری هسته ای ایران و غرب در وین به نقطه ای حساس خبر داده و تاکید کرده که تصمیمات سیاسی آتی از سوی تهران و واشنگتن و همچنین برخی مسائل مهم منطقه ای (خاورمیانه) و بین المللی (نظیر بحران اوکراین)، می توانند تا حد زیادی بر سرنوشت نهاییِ مذاکرات وین تاثیرگذار باشند.

اکونومیست در این رابطه می نویسد: در جهانِ کنونی که در آن منازعات و رقابت های راهبردی در مورد مسائلی نظیر اوکراین، تایوان، و دیگر موضوعات، به نحو فزاینده ای رو به اوج است، تا حدی شاهد موفقیت تلاش های دیپلماتیک در چهارچوب معادله هسته ای ایران بوده ایم.

با این حال، علی رغم تمامی پیشرفت های حاصل شده پس از هشت دور مذاکرات سیاسی و فنی در وین با محوریت احیای توافق برجام، بسیاری از ناظران و تحلیلگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادله برجام و ورود به مرحله نهایی مذاکرات/ توپ در زمینه واشنگتن است

معادله برجام و ورود به مرحله نهایی مذاکرات/ توپ در زمینه واشنگتن است