مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-07اقتصادي

گلخانه های سبزی و صیفی مرودشت به روز رسانی می شود


مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از آغاز ساماندهی و به روز رسانی واحدهای گلخانه ای سبزی و صیفی با اولویت تولید محصول فلفل دلمه ای صادراتی در این شهرستان خبر داد.

- منصور امیریان دوشنبه 18 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر به روزرسانی واحدهای کنترل کیفیت محصولات سبزی و صیفی در20 درصد گلخانه های این شهرستان آغاز شده است، عنوان کرد: کنترل کیفیت، و تولید محصول سالم در همه گلخانه های موجود در شهرستان در دستور کار این مدیریت است و در مراحل بعدی اجرایی خواهد شد.

او با بیان اینکه استقرار یک واحد کنترل کیفیت در واحد های گلخانه ای از دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت خانه در راستای تولید محصول گواهی شده است، اظهار کرد: تامین و تجهیز منابع و امکانات مورد نیاز و نظارت بر کلیه مراحل تولید تا عرضه محصولات گلخانه ای و مطابق با استاندارهای ابلاغی در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و به گلخلانه داران ابلاغ شده است.

امیریان افزود: در راستای تولید محصولات صادراتی علاوه بر استفاده از ظرفیت کلینیک های گیاهپزشکی، به ازای هر ده هکتار گلخانه یک کارشناس کنترل کیفی به کار خواهیم گرفت.

او با تاکید بر اینکه همه سعی ما بر این است که موانع صادرات از سر راه تولید کنندگان برداشته شود، یادآور شد: تولید محصول با کیفیت و مطابق با استاندارهای جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلخانه های سبزی و صیفی مرودشت به روز رسانی می شود

گلخانه های سبزی و صیفی مرودشت به روز رسانی می شود