مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-07سياسي

مراسم 22 بهمن را هر طور برگزار شود پوشش می دهیم


سرپرست معاونت امور استان های صداوسیما از آمادگی شبکه های استانی برای پوشش مراسم 22 بهمن، به هر شیوه ای که برگزار شود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، نشست مشترک معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج با سرپرست و مدیران معاونت امور استان ها در سراسر کشور، برگزار شد.

در این نشست، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی با بیان اینکه جشن ملی و اصلی در 22 بهمن ماه برگزار می شود گفت: باید در بعد جهانی، این حرکت پرنشاط مردم ایران منعکس شود که صداوسیما نقش مهمی در این زمینه خواهد داشت.

وی به راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و ابراز کرد: در نشستی با وزیر کشور و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرضیه های مختلفی برای برگزاری این راهپیمایی با توجه به شیوع کرونا در نظر گرفته شده که یکی از آنها، تفویض اختیار به استان ها با توجه به شرایط هر یک از مناطق کشور است.

آزادی با بیان اینکه به هر شکلی، این میثاق ملی را برگزار کنیم، می توانیم انعکاس رسانه ای گسترده ای را هم داشته باشیم گفت: در هر صورت صدا و سیما و شبکه های استانی باید سناریوهای مختلف را در نظر داشته و تدارک لازم را برای این مسئله ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم 22 بهمن را هر طور برگزار شود پوشش می دهیم

مراسم 22 بهمن را هر طور برگزار شود پوشش می دهیم