مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-07بين الملل

استفاده دولت مستعفی یمن از خبرنگاران برای عادی سازی روابط با تل آویو


یک وب سایت یمنی گزارش کرد، دولت مستعفی یمن در قالب برنامه ای، تعدادی از خبرنگاران را برای سفر به فلسطین اشغالی جذب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت مستعفی یمن وابسته به عربستان سعودی به تبعیت از شتاب ریاض و امارات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، به دنبال عادی سازی روابط با این رژیم است.

در همین ارتباط  المساء پرس به نقل از منابع آگاه گزارش کرد،  یکی از روزنامه نگاران وابسته به معین عبدالملک نخست وزیر دولت مستعفی و نزدیکان وی در راستای جذب روزنامه نگاران یمنی برای سفر به فلسطین اشغالی کار می کنند و این اقدام ضمن برنامه ای که رژیم صهیونیستی از طریق امارات و سفارت آمریکا ، آن را تبلیغ می کند و خبرنگار بازدیدکننده (یا خبرنگار میهمان) نام دارد، انجام می شود.

منبع آگاه مذکور که یکی از کسانی است که پیشنهاد سفر به فلسطین اشغالی به وی داده شده و او رد کرده، افزود، تا کنون هشت خبرنگار یمنی جذب شده اند و آنها با سفر به فلسطین اشغالی موافقت کرده اند.

برنامه مذکور از طریق سفارت آمریکا در صنعاء به منظور جذب خبرنگاران برای سفر به کشورهای مختلف تحت عنوان کارگاه آموزشی یا آشنایی با فرهنگ کشورها تبلیغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده دولت مستعفی یمن از خبرنگاران برای عادی سازی روابط با تل آویو

استفاده دولت مستعفی یمن از خبرنگاران برای عادی سازی روابط با تل آویو