مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-07سياسي

عادی انگاری در خصوص کرونا در کرمان ممنوع است/ برخورد با متخلفان


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: جدیت و نظارت دقیق در اجرای طرح مدیریت هوشمند مهمترین نکته در مقابله با سویه جدید امیکرون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا داشتیم و در حال حاضر نزدیک به 10 شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند لذا به واسطه آنکه بتوانیم یک هماهنگی و یک هم افزایی خوبی در راستای کنترل بیماری در سطح استان داشته باشیم، مقرر شد به صورت هفتگی جلسات ویدئو کنفرانسی با فرمانداران تا زمانی که که شاهد سیر نزولی بیماری باشیم، برگزار کنیم.

جلالی با بیان اینکه اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا نیازمند تیم های نظارتی است، گفت: پیگیری و نظارت بر مصوبات ستاد ملی باید به صورت روزانه گزارش گیری و به ستاد ارسال شود.

وی به موضوع برگزاری اجتماعات اشاره کرد و تصریح کرد: در حوزه برنامه های فرهنگی، تجمع و مراسمی که پیش رو داریم؛ طبق تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری این مراسم ها در فضای مسقف با حدود 20 درصد ظرفیت و در حداکثر زمان یک ساعت و نیم خواهد بود که در این راستا لازم است نظارت ها به منظور اجرای پروتکل های بهداشتی به صورت میدانی انجام شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در ادامه با تاکید بر اینکه در حوزه آموزش، تعطیلی مطلق نخواهیم داشت افزود: در حوزه آموزش عالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری در خصوص کرونا در کرمان ممنوع است/ برخورد با متخلفان

عادی انگاری در خصوص کرونا در کرمان ممنوع است/ برخورد با متخلفان