مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-07حوادث

اجازه خودنمایی به هیچ اوباشی را ندهید


دادستان همدان با بیان اینکه مأموران این اجازه را دارند، هر کسی را که حامل سلاح است، بدون ملاحظه دستگیر و بازداشت کنند، گفت: هرگونه تعلل در بکارگیری تجهیزات و ابزار دفاعی توجیه ندارد.

- به گزارش، حسن خانجانی موقر از ارسال نامه ای تأکیدی به فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان خبر داد و گفت: در آن نامه عنوان شده؛ با توجه به واقعه اخیر در پیرامون شیراز و شهادت یکی از مأموران عزیز انتظامی استان فارس در آن واقعه، تأکیدات مکرر کتبی یا شفاهی در ماه های گذشته، ضرورت دارد با اراذل، اوباش و مجرمان حرف های به جدیت تمام برخورد شود.

وی اظهار کرد: لازمه این کار هم، مقابله جدی با دارندگان و حمل کنندگان سلاح سرد و گرم است، بارها تأکید شده مأموران انتظامی در حین عملیات و گشت، هر کسی را که حامل سلاح است، بدون ملاحظه، دستگیر و بازداشت کنند تا امکان قدرت نمایی برای اراذل و اوباش فراهم نشود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: جدیت در این کار در سطح استان مورد انتظار شدید و اکید است و همچنین با توجه به تجویز قانون و با تدابیر لازم، ضرورت دارد مأمورین از تجهیزات لازم دفاع شخصی، همچون افشانه، شوک دهنده و باتوم و عنداللزوم سلاح گرم برخوردار شده و در هنگام ضرورت، با رعایت قوانین و مقررات مربوط از آنها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه خودنمایی به هیچ اوباشی را ندهید

اجازه خودنمایی به هیچ اوباشی را ندهید