مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-07فرهنگي

«قاصد روزان ابری» و حکایت یک دوراهی غریب


یک کارگردان حاضر در بخش رادیو تئاتر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معتقد است استفاده و حضور ترکیب بازیگران تئاتر، رادیو و تصویر در آثار رادیوتئاتر به تلفیقی بودن ذات و هویت این گونه نزدیک تر است و باعث می شود مخاطب هم تصویر آشنا ببیند و هم صدای آشنا بشنود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم کریمی کارگردان رادیوتئاتر قاصد روزان ابری که در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد، درباره شکل گیری ایده این اثر نمایشی بیان کرد: حامد مقدم نمایشنامه خوب با روایت عاشقانه ای درباره مهر و علاقه مادرانه داشت که پیش از این هم اجرا شده بود و با توجه به این که همیشه آثاری با این مضمون را دوست داشته ام، آن را برای حضور و ارسال به جشنواره تئاتر فجر در دوره چهلم انتخاب کردیم.

قاصد روزان ابری روایت یک دوراهی برای دو مادر است که در نهایت هر دو با گذشتن از سهم خود خواهان بهترین تصمیم و سرنوشت برای فرزند خود هستند و قصه زندگی شان در جایی به یکدیگر تلاقی می کند.

وی درباره انتخاب بازیگران این اثر بیان کرد: قاصد روزان ابری هفت بازیگر دارد که هریک از آن ها تجربه های متفاوتی در مدیوم مختلف تئاتر، رادیو و تصویر داشته اند.

به نظرم این ترکیب بازیگران می تواند برای مخاطب رادیو تئاتر جذاب باشد؛ از این منظر که هم چهره های آشنا ببیند وهم صداهای آشنا بشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قاصد روزان ابری» و حکایت یک دوراهی غریب

«قاصد روزان ابری» و حکایت یک دوراهی غریب